איך להרוויח כסף ממותג פרטי באמזון

רבים הם אלו, מהארץ ומהעולם, שמוכרים באמזון, אך מתוכם אין הרבה שמקפידים ליצור מותג פרטי Private Label בזירת מסחר אדירה זו. מיד תבינו עד כמה זה חשוב ואיך אפשר לעשות זאת כדי להצליח בהתמודדות על כל לקוח באמזון.

למה בכלל צריך להיות ממותג

לצרכני האינטרנט יש המון מקומות לרכוש בהם כל פריט שהם רוצים. גם כשהם כבר מגיעים לזירת מסחר מסוימת, הם יכולים לבחור בה את הספק, המשווק או החנות שמבחינתם היא אמינה, איכותית, רצינית וכזו שמספקת חוויית קנייה. לאחר שנים רבות של רכישות באינטרנט, ניתן להגיד בבירור שהקונים מעדיפים להסתמך על מותגים שמשדרים את הדברים הנ"ל.

זיהוי של מותג טוב, והמלצה על המוצרים שלו יכולים להגדיל בצורה ניכרת את האמון בחנות שמוכרת באמזון, ובכך כמובן גם להגדיל את המכירות. כך אנו רואים כיצד מי שלא ממותג, ירגיש כיצד התחרות קשה לו, וכיצד היא יכולה להביא אותו להורדת מחירים כדי למשוך קונים ולמהלכים אגרסיביים כדי להימנע ממכירות חלשות או מחוסר הצלחה בכלל במכירה של פריטים מסוימים.

לבחור שם מותג טוב
לאחר שהבנו כמה זה חשוב להיות ממותג, חשוב לבחור שם מותג טוב. שם כזה צריך להיות ברור לקריאה ולהבנה, כדאי מאוד שהוא יהיה קליט וזכיר, וכמובן שעליו להיות כמה שיותר מקורי. יצירת השם יחד עם שמירה עליו בכל הקשור למקצועיות ולאמינות, יתרמו רבות לכך שניתן יהיה להרוויח כסף ממותג פרטי באמזון, במקום למכור ללא כל כיוון או בלי מיקוד בכלל.

לבנות נוכחות גם מחוץ לזירת המסחר

​את המותג הפרטי ניתן לבנות היום גם לא רק בזירת המסחר אמזון. הכוונה היא שצריך לראות גם איך מושכים לקוחות לחנות באמזון מתוך רחבי רשת האינטרנט. אזכורים של המותג במקורות מידע שונים באינטרנט ובניית אתר תדמית עם פרופיל חברה או דף נחיתה, יכולים לתרום לכך שבעת החיפוש בגוגל, ייחשפו הגולשים למותג ויבינו לאן הם צריכים להגיע כדי לרכוש מוצרים באמזון.

נוכחות של המותג יכולה להגיע גם בצורה של הכנסת עלון לאריזה של המוצר (שגם עליה נדבר מיד) בדרך לשליחתו ללקוח. כך, יחד עם חיזוק משמעותי של אמון הלקוח, כשלמשל מדגישים גם שניתן ליהנות משירות הלקוחות של החנות מעבר לזה של אמזון, מייצרים מותג שיכול להפוך לידוע בזכות לא מעט אלמנטים חיוביים.

גם האריזה נחשבת לחלק מהמותג

כשאנו חושבים על מיתוג אנו לרוב חושבים על המוצר עצמו ולא על עוד דברים אחרים שסובבים ומקיפים אותו, אם נגדיר זאת כך. כלומר, האם לא כדאי לחשוב גם על האריזה של המוצר שאנו מתכוונים לשלוח לכל לקוח? האם לא כדאי למתג גם אותה בצורה רצינית?

את המותג הפרטי כדאי שיכירו בצורה חיובית כמה שיותר אנשים, כאמור, ולכן מי שמקבל אריזה ממותגת, יידע לקשר אותה מיד לחנות שבה קנה באמזון, והוא גם לא ממש ישכח במהרה ממי הוא קנה, במיוחד אם קיבל במדויק את המוצר שרצה, בזמן משלוח סביר, וכמובן כשהוא שלם לחלוטין.

בל נשכח שהכול נמצא בידיו של הלקוח. כלומר, בין אם הוא מרוצה ובין אם לא, הוא יכול לכתוב חוות דעת בכל מקום שיחליט על כך. לכן, לקוח מרוצה הוא כזה שיכול להחליט לכתוב המלצה מצוינת על מותג פרטי שיצר עבורו חוויית קנייה בדרך לרכישה מוצלחת. דבר זה יכול לקרות גם בזכות דאגה לאריזה שמזכירה ללקוח ממי הוא קנה, ומשדרת לו גם שכדאי להמליץ על המותג שעמד בציפיותיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.